XA # Forums

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
XA # Forums

Soldier of Fortune II: Double Helix Clan

XA# Hide&Seek

Latest topics

» Gertrude@apply
لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  EmptyTue Jul 26, 2022 3:24 pm by Gertrude

» Not abuse@Super Man
لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  EmptyTue Jul 26, 2022 3:23 pm by Gertrude

» Manah @app
لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  EmptyTue Jul 26, 2022 3:22 pm by Gertrude

» HecTor@apply
لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  EmptySat Jul 23, 2022 9:38 pm by marwan

» Marco@apply
لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  EmptyThu Jul 21, 2022 1:28 pm by Marco

» apply HecTor
لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  EmptyThu Jul 21, 2022 1:21 pm by ShAde

» Dracula Kicked
لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  EmptyTue Jul 19, 2022 6:42 pm by ShAde

» Relax Kicked
لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  EmptyTue Jul 19, 2022 6:37 pm by ShAde

» Marco Kicked
لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  EmptyTue Jul 19, 2022 6:05 pm by ShAde

لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن

ShAde
    ShAde
    Xa# Leader
    Xa# Leader

لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن  Empty لو عايز تعمل حساب وابلاي خش هنا عشان تاخد ادمن

Post by ShAde Fri Jul 01, 2022 11:37 am

الجزء المهم وهو أهم جزء طبعا وهو ازاي تعمل حساب على الموقع دة

الجزء الاول كيفية عمل إبلاي في الموقع

الجزء الثاني شرح اقسام المنتدى

الجزء الثالث كيفية تغير الصورة الشخصية و البيانات الخ..

كيفية فتح تصويت في الموقع

الجزء الخامس ازاي تدي حد رانك و تدخله في الجروبات و التحكم في حسابه و تدية بان ودي اصلاحيات الليدر فقط طبعا

الجزء السادس ازاي تأرشف البوستات و نقلها و حذفها و التحكم فيها عن طريق الليدر في الموقع

Current date/time is Thu Mar 28, 2024 5:52 pm